Partycrew
Op de luchthaven van je bestemming krijg je van de partycrew een envelop met onder andere informatie over de te boeken excursies, contactgegevens van de partycrew en hoe je je vertrektijden kunt opvragen.
De partycrew komt je, over het algemeen, minimaal één keer in de week bezoeken in je accommodatie. Wie de reisleid(st)er is en de tijden waarop hij/zij aanwezig is, kun je terugvinden op het informatiebord of in de informatiemap in de accommodatie. Hier vind je ook het telefoonnummer waarop de reisleid(st)er te bereiken is in geval van nood.
Wanneer je de reisleid(st)er om wat voor reden dan ook misloopt of niet treft in je accommodatie, kun je hem/haar altijd in geval van nood of bij problemen bellen. Daarnaast zijn zij meerdere keren per week te vinden op een vaste locatie voor een borreluurtje.
De partycrew zal je bij problemen altijd proberen te helpen. Wanneer er zich grote problemen voordoen, schakelen wij onze lokale agent in. Onze reisleiders hebben de zorg over veel gasten. Het kan dus gebeuren dat ze je niet altijd kunnen begeleiden bij bijvoorbeeld een aangifte bij de politie of een ziekenhuis-/doktersbezoek.
Activiteiten
Speciaal voor jou heeft GOfun ook dit jaar weer verschillende partypakketen samengesteld om het maximale uit je vakantie te halen!
Deze pakkettten bestaan uit de allerdikste feesten en de vetste activiteiten waaronder een kroegentocht, poolparty, party boat of een relaxing cruise. Daarnaast krijg je ook nog eens dikke kortingen met de GOfun bracelet. Denk hierbij aan vele kroegen, clubs, restaurants en watersportactviteiten waar je met een leuke korting gebruik van kunt maken.
Aangekomen op jouw feestbestemming heb je de keuze uit verschillende partypakketten, wij hebben dan ook voor ieder wat wil(d)s! Het partypakket kun je ter plaatsen bij de partycrew bijboeken. Zij kunnen je namelijk alles over de verschillende activiteiten en feesten vertellen. Je hoeft je nu dan ook nog geen zorgen te maken over de verschillende mogelijkheden, je kunt alles op bestemming namelijk met onze partycrew regelen!
Klachten ter plaatse
Heb je een klacht ter plaatse, dan is het belangrijk om deze direct bij de accommodatie of reisleider kenbaar te maken. Hoe eerder dit gebeurt, hoe sneller zij kunnen helpen met het oplossen van de klacht. Als de klacht niet of niet naar tevredenheid opgelost kan worden, neem dan direct contact op met ons contactcenter in Nederland. Wij kunnen je vanuit Nederland proberen te helpen met de klacht of het probleem. Maak je na thuiskomst pas melding van de klacht, dan kunnen wij helaas niets meer voor je betekenen. Vraag bij een klacht ook altijd naar een klachtenformulier en vul deze samen met de partycrew in. Met dit formulier kun je na afloop een klacht indienen bij ons in Nederland.